m-arc spacer
opspannen-richten-treffen bel mijbijsluitercontact in englishen franšais

M-ARC anders

Even kijken of u dit herkent: in een supermarkt merkt de dame aan de kassa nauwelijks op dat je er bent, ze draait op automatische piloot. De technicus die je pc herstelt, overrompelt je met computeris-taal. De secretaresse slaagt er niet in om een klagende klant op een correcte manier te woord te staan.

Ja, soms zou een mens vergeten wat klantgerichtheid is. Het boek Klantgericht werken - 35 praktische technieken en situaties wijst u via de 'Keep it simple'-methode de weg naar een klantvriendelijke houding.

Geen praatjes, maar leuke verhalen over de realiteit van iedereen in een dienstverlenende functie.

Wilt u het boek bestellen? Stuur mij een mailtje.

 

 

 

Op deze weblog werden ondertussen zo'n 250 stukjes gepubliceerd, aan een tempo van 3 per week. De 80 'raakste' werden gebundeld in 'Raak! 80 weblogstukjes over opleiding. Vers uit de digitale boom geschoten door M-ARC' .

Zin in een exemplaar van dit boekje over Training Managers, Trainers, De deelnemers van vandaag en morgen, Managers, Creatief omgaan met trainingen, De zin van opleidingen, Na de opleiding, Opleidingen in 2025 en Opmerkelijke figuren?

Stuur me een mailtje en het komt eraan!

 

 

 

 

wie is M-ARC
wat doet M-ARC
M-ARC's methode
Realisaties in de roos
M-ARC anders