Vaardigheden kweken

Werknemers in organisaties functioneren beter als ze aangeleerd wordt hoe ze dingen moeten doen. Toch zijn die vaardigheden in elke organisatie anders.

Daarom haalt M-ARC geen kant-en-klare opleidingen uit de schuif:
  • U krijgt een opleiding die specifiek afgestemd is op de behoeften van uw organisatie.

  • Uw mensen worden op een inventieve manier opgeleid: acteurs, films, werkplekleren…

  • De opleiding is duidelijk gericht naar een specifieke vaardigheid.
Kort maar frequent

De tijd is voorbij dat deelnemers in een opleiding van één of twee dagen volgepropt werden met kennis en inzichten. M-ARC geeft de voorkeur aan korte maar frequente modules. Deze manier van trainen levert betere resultaten op en houdt de deelnemers fris.

  • Performantiegesprekken

    Hoe voer je dat, zo’n gesprek tussen leidinggevende en werknemer? Er staat wel op papier dat het op regelmatige tijdstippen moet plaatsvinden. Maar hoe begin je eraan? M-ARC leert uw leidinggevenden gesprekstechnieken voor performantiegesprekken aan. Met een getimed scenario en een film-op-maat met acteurs.

    Referenties: Eandis, Kone, Nationale Bank, Bekaert

  • Onderhandelen

    Hoe begin je aan een onderhandeling? Moet je absoluut winnen? Wanneer speel je je kaarten het best uit? M-ARC reikt uw medewerkers inzicht en vaardigheden aan. Niet alleen theoretisch, maar ook praktisch. Daar staan onze acteurs garant voor: ze hebben een ruime ervaring met onderhandelingsopleidingen en passen zich vlot aan elke situatie aan.

    Referenties: De Post, afdelingen Facility Management en Legal

  • Vermijden van agressie

    Mensen in functies met veel intermenselijk contact worden meer en meer geconfronteerd met agressie. Denk aan medewerkers in benzinestations of chauffeurs bij vervoermaatschappijen. Hoe reageren ze op onwelvoeglijk gedrag? Wat doen ze met kritiek? Wat als er een overvaller voor hun neus staat? Ook komt in deze opleidingen aan bod hoe ze kunnen omgaan met beledigingen zonder de toestand te laten escaleren.

    Referenties: Gapa, Esso, De Lijn, Gapa

  • Communicatie en assertiviteit

    Referenties: Eandis, Genzyme

  • Leiding geven aan eerstelijnsverantwoordelijken

    Referenties: Panalpina, Genzyme, Keppel Segers

  • Strategische gesprekken

    Referenties: Stibbe, Gapa

  • Klantgerichtheid en telefoneren

    Hallo, komt er nog iemand aan de lijn? Ja, natuurlijk wel. Maar geeft die ook klantgerichte antwoorden? Reikt die persoon oplossingen aan? Zodat de beller een tevreden klant blijft.

    Referenties: Eandis, Capespan, De Lijn

  • Interviewtechnieken

    Referenties: Philip Morris, Eandis

Bazelen met bazen

M-ARC presenteert 'Bazengebazel', een monoloog met Frank Robberechts als acteur en Marc Vermeulen als moderator. Uiterst herkenbaar voor elke leidinggevende.

lees meer…
bekijk het fiplmje…

Good2CU

Good2CU is een vergaderloft in een gebouw met een industriële achtergrond. Centrum Mechelen, in de schaduw van de Sint-Romboutstoren. Bij Good2CU hangt er magie in de lucht. M-ARC was de traditionele vergaderzalen beu en creëerde voor zichzelf én voor u deze Magical Meeting Loft.

Benieuwd hoe Good2CU eruit ziet?

stap nu binnen…

M-ARC lezen

Wie is Marc Vermeulen? Wat bedenkt hij? Waar houdt hij van? Wat heeft hij geschreven?

bekijk alles hier…

Reacties van klanten

Hebt u deelgenomen aan een opleidingen of een coaching van M-ARC?
Wilt u de wereld meedelen wat u ervan vond? Geef feedback. Dit is uw kans!

lees de reacties…